بهترین انتخاب ها

بهترین ها

بهترین لباس عروس را انتخاب کرده اید ، رنگ دکوراسیون و جزئیات عروسی را نیز مشخص کرده اید، آرایشگاه و بقیه موارد را هم به بهترین شکل برگزیدید پس شما عکسهای فوق العاده ای خواهید داشت حالا نوبت کفش رسیده که می تواند انتخابی سخت و دردناک چه فیزیکی و چه ذهنی باشد.

در ادامه به صحبت درباره چند نکته درباره چگونگی انتخاب بهترین کفش عروس خواهیم پرداخت(خدمات مجالس)بهترین لباس عروس را انتخاب کرده اید ، رنگ دکوراسیون و جزئیات عروسی را نیز مشخص کرده اید، آرایشگاه و بقیه موارد را هم به بهترین شکل برگزیدید پس شما عکسهای فوق العاده ای خواهید داشت حالا نوبت کفش رسیده که می تواند انتخابی سخت و دردناک چه فیزیکی و چه ذهنی باشد.

در ادامه به صحبت درباره چند نکته درباره چگونگی انتخاب بهترین کفش عروس خواهیم پرداخت(خدمات مجالس)راحتی کلید اصلی انتخاب است : با کفشهایتان راحت راه می روید ؟ آیا بعد از ۸ ساعت هم همین طور راه خواهید رفت ؟ اگر اینگونه نیست به کل این کفش را فراموش کنیدکفشی را انتخاب کنید که عاشقش هستید : راحتی و زیبایی می توانند در کنار هم باشند. اگر کفشی مناسب انتخاب کنید برعکس لباستان ممکن است بتوانید آن را در مراسمی دیگر نیز استفاده کنید در واقع این نکته ای است که به شما اجازه می دهد کمی بیشتر برای همان کفشی که همیشه آرزویش را داشتید خرج کنید!!!!! بازهم راحتی را فراموش نکنیدبودجه خود را قبل از خرید مشخص کنید : قبل از انتخاب کفش خود بدانید چه مقدار می خواهید خرج کنید و چند نوع کفش لازم دارید بهتر است همیشه این سقف بودجه را رعایت کنید(خدمات مجالس)خرید کفش را به آخرین کار واگذار نکنید : بسیاری از عروس ها انتخاب کفش را در آخرین مراحل عروسی انجام می دهند اما درست تر آن است که کفشتان را در همان زمانی که به دنبال لباس می گردید انتخاب کنید حتی بهتر است در زمان پرو لباستان نیز کفشتان همراهتان باشد و بر اساس آن قد دامنتان را تنظیم کنید(تشریفات عروسی)انتخاب پاشنه مناسب : در انتخاب سایز پاشنه زیاده روی نکنید بهتر است پاشنه ای شیک تر در همان سایزی که معمولا می پوشید را انتخاب کنید اگر به پاشنه های ۱۰ سانتی عادت ندارید خرید آنها را کلا فراموش کنید(باغ عروسی)آن را با لباس خود هماهنگ کنید : سعی کنید رنگ، نوع جنس و یا حتی نوع تزئین کفشتان را با لباستان هماهنگ کنید.

کمی اختلاف رنگ در کفش و لباس عروسیتان می تواند به بهتر دیده شدن هر دوی آنها کمک کند(خدمات مجالس)مراقبت از پاهای خود را فراموش نکنید : سعی کنید قبل از عروسیتان با پدیکور و مراقبت های ویژه، پا و ناخن های خود را به بهترین شکل نگه داری کنید کفش زیبا نیاز به پایی با پوست نرم و ناخن های زیبا داردشرایط محیطی و فصلی عروسیتان را در نظر بگیرید : قبل از انتخاب کفشتان شرایط محیطی را به دقت بررسی کنید مانند نوع فصل؟ آیا مراسمتان در فضای باز و یا بر روی چمن می باشد؟ تباسب قدی خود و داماد؟  و … به عنوان نمونه هرگز نمی خواهید که با انتخاب صندل در فصل های بهاری یا پاییزی با پاهای گلی به مراسم خود برسید(تشریفات عروسی)

تمام حقوق متعلق به تشریفات امین میباشد